SANTYKIAI

ATSAKO PSICHOLOGĖ: „Gyvenu instagrame. Ar turėčiau sustoti?“2 min read

12 lapkričio, 2019 2 min
Monika Kuzminskaitė

Autorius:

Monika Kuzminskaitė

ATSAKO PSICHOLOGĖ: „Gyvenu instagrame. Ar turėčiau sustoti?“2 min read

Reading Time: 2 minutes

Gyvenu instagramo realybėje. Kiekvieną dieną socialiniuose tinkluose praleidžiu 8-10val., išžiūrinėju visas įmanomas tobulų gyvenimų paskyras, su pavydu žiūriu į tuos tobulus gyvenimus nuotraukose, prabangias keliones, tobulus veidus be makiažo. Pati turiu per galvą verstis ir, kartais, praleidžiu visą dieną, kol sukuriu tobulą kadrą įrašui. Esu prisisiuntusi bent 10 redagavimo programėlių – per vienas didinu akis, keičiu jų atspalvį, didinuosi ir lūpas, per kitą ploninu kojas, liemenį, veido formą keičiu. Kiekvieną savo odos lopinėlį išlyginu tobulai. Keliu sveikuolišką maistą, nors jo nekenčiu, perku drabužius iš įvairių parduotuvių, pasifotografuoju ir paskui jas grąžinu. Pati gyvenu bendrabučio tipo name, bet kartais nueinu į šalia esančio naujo namo liftą, juos pasivažinėju, kol padarau tobulą kadrą. To pasekoje mano draugų ratas labai stipriai sumažėjo, atitolau nuo šeimos, į kolegas darbe net žiūrėti negaliu – visi man kelia šleikštulį. Man patinka kokia esu socialiniuose tinkluose ir aš negaliu sustoti taip elgtis. Ar man reikia sustoti?

Dėkoju už atsakymą,

B.M.

Laimes dieta Patreon banner

———————————————————————
Atsako LAIMĖS DIETA patarėja, psichologė Monika Kuzminskaitė:

Sveiki. Tai, ką rašote, iš tiesų skamba įspūdingai – retai kuri nors viena veikla bet kurio žmogaus gyvenime sulaukia tiek daug dėmesio ir pastangų. Ar reikia sustoti – tikrai tik jūsų sprendimas. Jei tai jums kasdien teikia daugiau nepatogumų ar žalos, nei džiaugsmo – greičiausiai reikia. Į nepasitenkinimą ar netektį panašios nuotaikos skamba skaitant apie tai, kad sumažėjo draugų ratas, atitolote nuo šeimos, kolegos kelia šleikštulį, net ir tada, kai sakote, kad į tobulus gyvenimus žūrite su pavydu. Kita vertus, turite labai aiškiai apibrėžtus ir tikrąja to žodžio prasme pavaizduotus norus ir svajones. Jei pradėsite planuoti ir, svarbiausia, vykdyti tuos planus, kurie padės jums artėti prie jūsų svajonių, ir tai daryti ne atvaizduotame gyvenime, o realiame – tada ir jūsų pasitenkinimas savimi bei savo gyvenimu taps tvirtesnis, lyg labiau apčiuopiamas. Gali būti, kad kartais patirsite liūdesį ar neviltį, nes tikslai bus tolimi, atrodys nepasiekiami – todėl vis priminkite sau, kad einate žingsniais, sulig kiekvienu veiksmu artėjate prie savo svajonių, ir jau nuėjote štai tokį gražų kelią. Pakeliui bus ir sunkesnių dienų, kai atrodys, kad nesiseka, kad per sunku – tada jau jūsų pačios nueitų žingsnių peržiūra ir bus tvirčiausia atrama bei jūsų dvasinis turtas. Linkiu jums drąsos, sėkmės ir atkaklumo.

Dėl Monikos Kuzminskaitės konsultacijų kreiptis galite tiesiogiai, per Šaukštas proto paskyrą Facebooke. Monika konsultuoja ir skype programa bei gali prisitaikyti prie jums patogiausio laiko. Pirmyn!

P.S. Klausimų lauksime [email protected] – anonimiškumą garantuojame.

Monika Kuzminskaitė

Monika Kuzminskaitė

Aš Monika Kuzminskaitė. Psichologija yra mano antroji profesija - tačiau tik laike, o ne pagal tai, kaip man tai svarbu ir patinka. Baigiau VU Psichologijos bakalauro ir VU Sveikatos psichologijos magistratūros programas; parašiau baigiamuosius darbus apie vaikų gimimo eiliškumo poveikį vaikų elgesiui ir emocijoms ir sveikos vaikų mitybos rūpesčius, kylančius tėvams. Esu Lietuvos psichologų sąjungos narė. Dabar mokausi kognityvinės elgesio terapijos Aarono Becko ir Judith Beck insitute (Beck institute for Cognitive Therapy), baigiau šiuos kursus: Essentials of CBT, CBT for Depression and Suicide prevention, CBT for Anxiety, CBT for Personality Disorders, CBT for Weight Loss and Maintenance.
Patiko straipsnis? Paremkite puslapį Patreone (spauskite mygtuką, esantį žemiau).