PODCAST SVEIKATA

Lieknėjimas: atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus3 min read

31 rugpjūčio, 2020 33 min
Rimantė Kulvinskytė

Autorius:

Rimantė Kulvinskytė

Lieknėjimas: atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus3 min read

Reading Time: 2 minutes

Svorio metimas pastaruoju metu primena nesibaigiantį maratoną, kuriame pasiekus finišo liniją, tau pranešama: „Dabar bėk kitu keliu“. Mados, mitai, legendos… lieknėjimas apipintas viskuo, kas įmanoma. Grikių dieta, raudonos mišrainės dieta, arbūzo dieta, Viduržemio jūros dieta – galima vardinti be galo ir vien pavadinimais būti sočiu. Deja, nors ir esame linkę savo kūnu išbandyti visus kaimynų, kaimynių, draugių ir žvaigždžių lieknėjimo triukus, visi mes, kaip teigia GINTARINĖS VAISTINĖS vaistininkė Sigita Korbutaitė, esame skirtingi, ir būtų naivu tikėtis, kad tai, kas suveikė kitiems, identiškai atsikartos ir mūsų istorijoje.
Tad šįkart su vaistininke diskutavome dažniausiai kylančiais klausimais, kai kalba pasisuka apie svorio metimą. Nuo senos lapų arbatos, sulčių dietos, ilgesnį sotumo jausmą padedančių išlaikyti produktų iki kovos su potraukiu saldumynams ar virškinimą skatinančių medžiagų. Ką verta išbandyti, o kuo nederėtų piktnaudžiauti, kalbėjomės tinklalaidėje POPIETĖ SU VAISTININKU.

Bet pradžiai – mažas priminimas. Nepamirškit, kad kūnas, besilaikantis dietos ar ne, visų pirma turi būti mylimas.  Tad besirūpinant viršsvoriu, reiktų nepamiršti puoselėti jūsų ir jūsų kūno santykių. Štai keli patarimai, kaip susidraugauti su savo kūnu:
– Neleisk tavo smegenims jo skriausti.
– Paleisk įsitikinimą, kad tu būsi laimingas žmogus tik tuomet, kai atrodysi taip ar anaip.
– Pasistenk neteisti ir nevertinti kitų žmonių kūnų.
– Iš savo socialinių tinklų ištrink viską ir visus, kurie tave priverčia abejoti savo kūnu.
– Sek tuos, kurie yra panašiausi į tave.
– Kasdien pasistenk padaryti kažką, kas teikia malonumą tavo kūnui: pasivaikščioti, pasitepti kremu, pašokti.
– Pažink savo kūną. Skirk akimirką nurimti ir pastebėti, kaip tavo kūnas jaučiasi, paanalizuoti jo atskiras dalis, atrasti, kurios jaukios, kurios juokingos, o su kuriomis turi ypatingą ryšį.
– Pamaitink savo jusles: valgyk, matyk, girdėk. Mūsų kūnas sukurtas jausti malonumą.
– Leisk kūnui išbandyti tai, ko jis nedarė: pozuok, kopk į kalnus, pradėk lankyti gimnastiką.
– Liesk save. Jei nežinosi, kaip sau pačiam suteikti malonumą, to nesugebės joks kitas žmogus.
– Judėk taip, kaip tau patinka. Jei nori sportuoti, rask formą, kuri tau teikia malonumą.
– Praktikuok dėkingumą savo kūnui: dėkok už tai, kad jis juda, kad padeda tau siekti tikslų, kad nuneša tave į laimingas vietas.
– Nesimaskuok, renk savo kūną mylinčiai, apgalvotai, investuok į detales – kurk meno kūrinį.
– Praktikuok meilę prieš veidrodį: garsiai girk bruožus ar kūno vietas, kurias myli, surask švelnių epitetų ir vietoms, kurias matai kaip problematiškas. Pavyzdžiui: jei manai, kad tavo šlaunys per storos, pabandyk pasakyti: „Mano šlaunys stiprios ir mėgstančios švelnius prisilietimus“.

Primenu, kad tinklalaidė POPIETĖ SU VAISTININKU pasirodo kiekvieną ketvirtadienį GINTARINĖS VAISTINĖS Facebook paskyroje.

Laimes dieta Patreon banner

TURINYS PARUOŠTAS BENDRADARBIAUJANT SU GINTARINE VAISTINE

„Popietė su vaistininku“: lieknėjimo pagrindai
Svorio metimą supa daugybė legendų, mitų ir madų. Kuriose jų yra tiesos,…

Posted by Gintarinė Vaistinė on Thursday, August 27, 2020


Daugiau apie sveikatą rasite čia.

Rimantė Kulvinskytė

Rimantė Kulvinskytė

Esu žurnalistė, televizijos ir radijo laidų vedėja, mama, žmona, dukra ir draugė. LAIMĖS DIETA yra mano kelionė ir bandymas sujungti visus šiuos vaidmenis taip, kad kiekviename jų jausčiausi laiminga. Čia dalinuosi savo asmeniniais išgyvenimais, patirtimis ir pamokomis, kurios suteikia drąsos pradėti dieną. Labai tikiuosi, kad čia rasi kažką artimo sau.
Patiko straipsnis? Paremkite puslapį Patreone (spauskite mygtuką, esantį žemiau).