HOROSKOPAI

LAIMINGAS HOROSKOPAS: valgyti ar (ne)valgyti – štai kur klausimas!5 min read

23 gruodžio, 2019 3 min
Gediminas Kamarauskas

Autorius:

Gediminas Kamarauskas

LAIMINGAS HOROSKOPAS: valgyti ar (ne)valgyti – štai kur klausimas!5 min read

Reading Time: 3 minutes

Kiekvienas Zodiako ženklas turi savus pomėgius, skonius ir savito dydžio apetitą. Kas tinka vieniems, tas nepatinka kitiems. Ir kas patinka kitiems, netinka pirmiems. Taigi ką galime sau
leisti, o prieš ką reiktų užsimerkti? Kadangi artėja laukiamiausios metų šventės, būkime išmanūs.
Leiskime sau atsipalaiduoti ir mėgautis viskuo, kas skanu. O visa kita – jau po Naujųjų.

Beje, jei dar sukate galvą dėl dovanos (SAU), noriu pastebėti, kad tai visada gali būti asmeninis horoskopas ar Taro kortų prognozė 2020-iesiems. Brūkštelėkit Gedui!

Avinas
Iš prigimties žoliaėdis, bet nenorintis to pripažinti. Todėl mėsa Jam visai netinka, o jei jau negali
atsispirti, turėtų mėgautis ja saikingai ir neprisikirsti iki soties. Idealiausia būtų su daržovėmis –
svogūniukais ar česnakiukais. Daugiausiai Avinams reikia produktų, kuriuose daug geležies ir
kalio, būtinų normaliai organizmo veiklai palaikyti. Skanaukite kopūstus, špinatus, petražoles,
bulves, bananus. Graužkite įvairias ropes ir leskite riešutus, tik ne saujomis.

Laimes dieta Patreon banner

Jautis
Polinkis augti ir pilnėti turėtų Jaučius priversti rūpintis tuo, ką deda į nuolat alkaną burną ir
skrandį. Sveikiausia ruošti neriebias daržovių sriubytes. Aišku, be padažų ir grietinių. Jeigu po
lengvų pietų ar vakarienės jaučiate, kad norite valgyti, po ranka turėkite salierų, raugintų
kopūstų, pomidoriukų (patartina geltonų), cukiniją ar kokį nediduką agurotį. Iš vaisių – trešnių,
mėlynių, persikiukų ar citrusinių gėrybių. Tik nepadauginkite cukraus ir rūkytos mėsos.

Dvyniai
Aštrių ir niežtinčių dantukų savininkai, visąlaik norintys ką nors sugraužti. Užėjus tokiam
epizodui, ypač naudinga su savimi nešiotis riešutų, traškių morkyčių ar džiovintų vaisių. Kadangi
turite virškinamąjį organą su charakteriu, atsisakykite sunkiai apdorojamų patiekalų, nes galite
sulaukti atsakomojo smūgio. Drąsiai degustuokite vieno kąsnio sumuštinius ar kitus užkandžius,
įdomias mišraines. Į racioną įtraukite ankštinių daržovių, grybų, kiaušinių, rupios duonytės.

Vėžys
Jautriausia Vėžių vietelė – skydliaukė, kuriai reikia skirti didesnį dėmesį. Mat ji mėgsta vešėti. O
tai sukelia ne vieną problemytę. Imkimės prevencinių veiksmų. Jodas teigiamai veikia
skydliaukę ir neleidžia jai didėti. Šio elemento galite rasti visuose skaniuose jūros organizmuose:
žuvyse, austrėse, moliuskuose, vėžiagyviuose, krevetėse. Taip pat svogūnuose ir pupelėse, tik
pastarųjų valgykite su saiku. Lepinkitės abrikosais, razinomis, vynuogėmis.

Liūtas
Karalius Saulė gali valgyti visus produktus ir iš jų gaminamus patiekalus. Ir jie nesukels jokios
rizikos sveikatai. Tačiau vertėtų susirūpinti pakankamu magnio kiekiu organizme, kad būtų
sveiki kaulai, nervai ir širdelė. Šios taip reikiamos medžiagos gausite, jei dažniau valgysite
grūdines kultūras, migdolus, kopūstus, juodąjį ridikiuką, žaliagalvę petražolę. Ypač daug magnio
rasite džiovintose datulėse, abrikosuose, figose.

Mergelė
Dėl unikalios organizmo struktūros ir virškinamojo trakto aikštingumo Mergelėms tobuliausiai
tinka vaisinė ir daržovinė virtuvė, kurioje nekaraliautų gigantiški didkepsniai. Pavyzdžiui, morkų kotletai, žirnelių piurė, daug garuose virtų žalių daržovių asorti. Desertui – puokštė citrusinių
skanėstų ar lietuviško sodo derliaus atributų – obuoliukų, kriaušaičių, įvairiaspalvių slyvaičių.
Reguliariai gurkšnokite skystuosius pieno gaminius, krimstelėkite sūrio.

Svarstyklės
Kad Jūsų mechanizmas veiktų be visokiausių trukdžių ir negalavimų, būtina sveika ir
subalansuota mityba su reikalingais maisto produktais. Ypač turinčiais fosforo ir sieros –
kauliukams, dantukams, virškinamiesiems procesams užtikrinti. Taigi Jūsų valgiaraštyje turi
būti: rupi duonytė, puikiosios petražolės, ropės, žuvis, kiaušiniai. Truputis vynuogių, datulių ir
migdolų. Kiaulieną keisti jautiena ar vištiena. Du ir daugiau žaliųjų obuolių.

Skorpionas
Mėsiaėdis nuo galvos iki kojų. Jeigu galėtų, tris kartus per dieną kirstų mėsą ir mėsiškus valgius
be garnyro. Tačiau ir Skorpionai savo mitybą privalo paįvairinti. Tuo labiau, kad jo kūnui
reikalingi geležis ir magnis. Prie mėsytės puikiai tiktų surupšnoti saują špinatų ar petražolių,
užsikąsti griežčio ar svogūniuko. Reiktų paskanauti kepenėlių, suvalgyti česnakiuko kraujui
išvalyti bei ūmiam temperamentui nuraminti. Datulės, figos, sūris – taip pat į sveikatą.

Šaulys
Kadangi Šauliai nestokoja aktyvumo ir veržlumo, Jiems gyvybiškai būtina rūpintis savo
organizmu bei sveikata – jį įkrauti. Kad su maistu gautų visų reikalingų medžiagų, mineralų,
vitaminų. Kuo daugiau vartoti tamsialapių daržovių – cukinijų, agurkų, krapų, salotų. Galite
pasitaisyti įvairių salotų, į jas įmaišę dar ir ankštinių daržovyčių, ridikėlių. Išsivirkite ryžių ir
juos paskaninkite avietėmis, braškėmis, mėlynėmis. Sukrimskite vieną kitą rabarbarą.

Ožiaragis
Ponas Užsispyrėlis su gražiais ragiukais turėtų riboti visų rūšių mėsos ir jų produktų suvartojimą.
Mat jo skrandis labiau pritaikytas augalinės kilmės maistui, o ypač žoliniam. Ir nieko čia
gėdingo. Ir sveikiau, ir naudingiau. Taigi valgykite skaniuosius pieno gaminius, kiaušinius, tik
dažniau virtus. Rytais ruoškite avižinių dribsnių košes. Mėgaukitės uogomis arba jas rinkitės
kaip užkandžius. Vaisiai ir daržovės – didžiausia maisto raciono dalis.

Vandenis
Vandeniukams nuolat reikia palaikyti stabilų natrio ir fosforo kiekį savo organizmuose. Tuomet
kauliukai, kraujagyslės išliks tvirti ir sveiki, lydės gera savijauta, būsite žvalūs ir ramūs. Šių
medžiagų gausu grūdinėse kultūrose – valgykite košes ar ruoškite garnyrą. Vietoj mėsos rinkitės
žuvį ir jos produktus. Juos valgykite su ankštinėmis daržovėmis, svogūnais. Išbandykite soją.
Desertui smaližiaukite serbentus, abrikosus, vynuoges, razinas.

Žuvys
Ramybės ir neskubėjimo įsikūnijimas, kuriam praverstų reguliarūs tonusą gerinantys maistiniai
preparatai, kuriuose yra sieros ir jodo. Esant jų trūkumui, jausitės lėti, nervingi, nedarbingi ir
irzlūs. Žuvytėms rekomenduotina atsisakyti mėsytės arba valgyti retomis progomis. Kuo dažniau mėgaukitės jūros gėrybėmis ir iš jų ruošiamais patiekalais. Nevenkite ponaičio svogūno, panelės
ropės ir visų jos giminaičių. Pasilepinkite razinomis, riešutais, sėklomis.

Gediminas Kamarauskas

Gediminas Kamarauskas

Astrologas ir tarologas Gediminas Kamarauskas globoja LAIMINGUS HOROSKOPUS ir kviečia į save ir savo dienas pažvelgti per gerokai platesnę nei įprastą 12 Zodiako ženklų prizmę.
Patiko straipsnis? Paremkite puslapį Patreone (spauskite mygtuką, esantį žemiau).